Friday 29 August 2014

Foto Adegan Ghairah Kakitangan Kerajaan Negeri Tersebar



Seorang wanita cantik berpakaian seragam kakitangan kerajaan negeri daerah Kota Bandung telah kantoi melakukan hubungan intim dengan seorang lelaki telah heboh di laman sosial.
Beberapa keping gambar yang memaparkan seorang wanita berambut panjang sedang melakukan hubungan seks dengan seorang lelaki disebarkan melalui sebuah blog bertajukNew! Download bokep PNS cantik Kota Bandung dan beberapa laman web lucah di Indonesia.
Blog tersebut juga memperlihatkan 20 keping gambar yang diambil secara cetakan skrin dari video lucah berkenaan. Beberapa komen mendakwa wanita berkenaan adalah kakitangan kerajaan negeri di daerah Bandung.
Setelah disiasat, wanita seksi di dalam video tersebut bukan kakitangan yang disebut-sebut tetapi lebih mirip kepada Rinada iaitu bekas isteri Andika The Titans dan adik sepupu bekas Datuk Bandar Bandung, Ayi Vivanda.
Sisasatan yang dilakukan pula mendedahkan Rinada yang juga seorang penyannyi sering tampil dengan mengenakan pakaian seragam ala Peawai Kerajaan Kota Bandung

Source - Katakcomel.com
read more...
Share this article

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2014 The Manasseh Post • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top